Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2006 08:21 - защо пия водка ...
Автор: lina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6173 Коментари: 12 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
1.Защото от нея не ме боли главата..първо и важно нещо, за което толкова да обичам това питие...тази сутрин е поредното доказателство - снощи пих ракия и сега преспанските камбани....и дъфча лимончета. Обяснете ми...защо от другите алкохоли..ме боли..а от водката не..това е една мистерия..днес явно съм на многоточията:-)))))
2. ... сигурно защото харесвам "Особеностите на националния руски риболов"
3. обичам много тоник и за разредител си сипвам и водка, 
4. може би и защото изглежда като вода и нали все разправат, че по 1.5л на ден човек трябва да пие вода
5. щях да забравя ..не обичам сладки питиета,  и като сложат и 1 лимонче да цапурка сред безцветната течност и леда настава идилия
6. чиста естетика...забелязали ли сте, че когато водката е достатъчно студена (и не само, май)тя има една плътност, разклащайки чашата по стените  оставен едни следи по стъклото...и плавността на разливането по чашата...
Айде стига, че вече изпитвам неудобство пред себе си, че пренебрегнах снощи това прекрасно питие.....отивам да си изям още едно лимонче 


Тагове:   водка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. crmx - Absolut-но си права :Р
31.03.2006 08:56
на мен любимо ми е водка на гладно при -20 навън
цитирай
2. usteddd - заради настроението...
31.03.2006 19:26
аз пия водка, защото чувствам, че придобива вкуса на настроението ми:)
Освен това, за мен поне, послевкусът е много мек и неутрлен.
А иначе просто е най-разпространена според мен:) Всеки май почва по тази причина
цитирай
3. chancho - наздраве
31.03.2006 22:30
... не обичам водката: прекалено прозрачна ми е за да скрия зад лимончето миналото; прекалено топла, за да охладя страстите от палавото бъдеще; много студена, за да преглътна очакването на следващия ден; мътна, за да избистря в главата си представите за самия себе си... и най-лошото - чашата все е празна...
... когато и глътките на насладата започна да броя - май е време да се долее... затова и не слагам лед
цитирай
4. noir - Аз вас мно`о ви у`вжав`м!
01.04.2006 12:24
М, и аз май това най-много пия. Иначе не пия. Обаче приятелите ми повече пият водка. Аз май харесвам повече джин. Обаче има и мноо гадна водка. Аз в нас винаги си държа етилов спирт, обичкновено с него си чистя разни работи. Има същия мирис. На болница. Оттам май се появи и водка Докторс :) И все пак е готино. Особено с тоник.. определено!!!
цитирай
5. iskander - Хайде да пием вино!
02.04.2006 21:12
: P
цитирай
6. lina - не може...
02.04.2006 22:09
вече го изпихме...
цитирай
7. анонимен - Водката...
05.04.2006 14:49
1. Мен ме боли глава и от водка. Убедих се, че махмурлука не е нищо повече от прекаляване с количеството + недоспиване.
2. Този филм е много по-хубав от всички други в поредицата "Особености на..."
3. Джин с тоник, джинстоник, джинтоникс, джинстоникс и прочие е най-разпространените коктейл в Галактиката, има само лека вариация в името, което е още по-необяснимо. Разбира се, първото място принадлежи на Пангалактическия гаргаробластер. Справка - Дъглас Адамс.
4. 2 литра лятото и почти 1 през зимата. Ако имате проблеми с простата обаче, си го спестете. Иначе рискувате да се мъчите в офиса, молейки Му се.
5. Лимонът е най-перфектното нещо за водка. Ароматът убива този на спирт и на човек му става още по-хубаво. Сладко-кисел ефект върху спирта има и натуралния сок от вишна, с който водката е просто божествена.
6. Ефектът се наблюдава и при ракията и уискито (и при кой знае колко още вида алкохол), стига да е материала да е качествен и да е добре изстуден. Като почне да се свлича така бавно по стените на чашата, не ти се иска да я оставяш, нали? ;)

"Спрете Земята, искам да сляза!"
Ст. Лец
цитирай
8. анонимен - правописа, Санчо
05.04.2006 14:51
Това по-горното го писах със скоростта на тъмнината и допуснах няколко правописни и други грешки. Смилете се над мен и не се терзайте, пишейки ми, че "Ето, цитираш чужди думи, защото си глупав, даже не можеш да пишеш правилно" ;))
цитирай
9. lina - за махмурлука...
05.04.2006 21:03
зависи също и от алкохолдихидрогеназата...това е сериозно ,....приятел биолог-химик един хубав ден разкри тази тайна...и спасението е аспирин, най-добре в комбинация с витамин С, но НАЙ-ВАЖНОТО е , че трябва да се изпие ПРЕДИ ЛЯГАНЕ, а не вече когато е твърде късно т.е. сутринта...изпитано многократно и действа...
цитирай
10. анонимен - Предварителните мерки
06.04.2006 07:44
И това успях да разбера, само че без приятел-химик, а на принципа проби-грешки :)
Трябва хапчето да се пие преди лягане, но проблемът е, че тогава може да не си в кондиция за разумни действия.
Беше време, когато в ранните часове взимаш аспирин, аналгин, някакви комбинирани витамини и амидофен. За последното не ме питайте защо. И се радвайте, че в шкафчето принципно има само това :)

"Спрете Земята, искам да сляза!"
Ст. Лец
цитирай
11. viki02 - за алкохола
09.04.2006 12:56
Интересно, колко коментари предизвиква алкохола! Наистина ли не умееш да се наслаждаваме на други неща?
Мина ми времето на водката, сега мисля повече!
цитирай
12. idealist - Хубава ракия
20.04.2006 21:28
трябва да пиеш просто :) Тя също като водката се стича по чашата като е много студена. Опитай "Кехлибар" - горещо ти я препоръчвам! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 84256
Постинги: 18
Коментари: 127
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930